Вітаємо з отриманням відомчої нагороди Міністерства освіти і науки України!

За ініціативу та наполегливість, високий професіоналізм, сумлінне виконання службових обов’язків та вагомий особистий внесок у розвиток сфери освіти і науки України, нагороду Міністерства освіти і науки України отримав завідувач кафедри управління проєктами в міському господарстві і будівництві Чумаченко Ігор Володимирович.

Вітаємо з одержанням високої нагороди та бажаємо подальших творчих звершень, миру та добра!

Можливості подачі документів для вступу до ХНУМГ імені О. М. Бекетова

Цьогоріч розширено можливості подачі документів для вступу до ХНУМГ імені О. М. Бекетова.

Прийом документів здійснюється:

 

– за адресами:

Харків, вул. Маршала Бажанова 17, ХНУМГ ім. О. М. Бекетова

понеділок, вівторок, середа, четвер, п'ятниця з 9.00-13.00 (в інші дні за домовленістю)

Менеджмент. Управління проєктами: Навчально-науковий інститут Економіки і менеджменту (+380506063506) - 421 цент корпус

Комп'ютерні науки. Управління проєктами: Навчально-науковий інститут Енергетичної, інформаційної та транспортної інфраструктури (+380993883028) - 244 електротехн. корпус. Попередньо св'яжіться з Гусєвою Юлією Юріївною за телефоном +380668095322

Полтава, Першотравневий проспект, 24, Хол спортивного комплексу, Національний університет «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка»

понеділок, середа, п'ятниця з 9.00-13.00 (в інші дні за домовленістю)

+380950020626; +380633866790; +380959383195

Івано-Франківськ, вул. Карпатська, 15, Кабінет 317-а, Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу

понеділок, середа, п'ятниця з 9.00-13.00 (в інші дні за домовленістю)

+380679929427; +380504004881

 

– поштою: Нова пошта або Укрпошта (з Кур'єрською доставкою):

адреса: 61002, Харків, вул. Маршала Бажанова 17, Харківський національний університет міського господарства ім. О.М. Бекетова, Відділ діловодства і архівної справи (Документи для приймальної комісії) Телефон +380996222311 Мартиненко Людмила Михайлівна

– електронною поштою з КЕП (Кваліфікований Електронний Підпис):

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

Документи для виконання вимог вступника до зарахування

 

На кожного рекомендованого до зарахування студента потрібно створити справу (папка-швидкозшивач "Справа А4" та 2 файли) за наступними документами:

 

1. Дві копії документа, що посвідчує особу з реєстрацією за місцем проживання.

2. Дві копії ІПН.

3. Дві копії військово-облікового документа для військовозобов'язаних.

4. Дві копії документа (державного зразка) про раніше здобутий освітній ступінь (освітньо-кваліфікаційний рівень), на основі якого здійснюється вступ, і додатка до нього.

5. Оригінал документа (державного зразка) про раніше здобутий освітній ступінь (освітньо-кваліфікаційний рівень), на основі якого здійснюється вступ, і додаток до нього.

6. Чотири кольорові фотокартки розміром 3 х 4 см.

7. Дві копії документів, які підтверджують право вступника на пільгові умови вступу (за наявності).

8. Заява на вступ. У випадку подачі заявки електронно, заява в електронній формі друкується окремо після зарахування.

 

Цьогоріч розширено можливості подачі документів для вступу до ХНУМГ імені О. М. Бекетова😍

Прийом документів здійснюється:

– за адресами:
🔹🔸Харків, вул. Маршала Бажанова 17, ХНУМГ ім. О. М. Бекетова
понеділок, вівторок, середа, четвер, п'ятниця з 9.00-13.00 (в інші дні за домовленістю)
-Навчально-науковий інститут Архітектури, дизайну та образотворчого мистецтва (+380997125147) - 308 арх корпус
-Навчально-науковий інститут Будівельної та цивільної інженерії (+380955566011) - 313 буд корпус
-Навчально-науковий інститут Економіки і менеджменту (+380506063506) - 421 цент корпус
-Навчально-науковий інститут Енергетичної, інформаційної та транспортної інфраструктури (+380993883028) - 244 електротехн. корпус

🔹🔸Полтава, Першотравневий проспект, 24, Хол спортивного комплексу, Національний університет «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка»
понеділок, середа, п'ятниця з 9.00-13.00 (в інші дні за домовленістю)
+380950020626; +380633866790; +380959383195

🔹🔸Івано-Франківськ, вул. Карпатська, 15, Кабінет 317-а, Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу
понеділок, середа, п'ятниця з 9.00-13.00 (в інші дні за домовленістю)
+380679929427; +380504004881

– поштою: Нова пошта або Укрпошта (з Кур'єрською доставкою):
адреса: 61002, Харків, вул. Маршала Бажанова 17, Харківський національний університет міського господарства ім. О.М. Бекетова, Відділ діловодства і архівної справи (Документи для приймальної комісії) Телефон +380996222311 Мартиненко Людмила Михайлівна

– електронною поштою з КЕП (Кваліфікований Електронний Підпис):
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Резервний день для складання фахового іспиту в магістратуру - Менеджмент. Управління проєктами, Комп'ютерні науки. Управління проєктами

Фаховий іспит – 19.09.2022 р., 11-00

Topic: Фахове вступне випробування (магістр, Менеджмент. Управління проєктами, Комп'ютерні науки. Управління проєктами)
Time: Sep 19, 2022 11:00 AM Kyiv

Join Zoom Meeting
https://us04web.zoom.us/j/74365163835?pwd=1wili9yPvoQWOmJNnxpbukoBUdJ0NQ.1

Meeting ID: 743 6516 3835
Passcode: 5xgqm3

Результати фахових іспитів для вступників до магістратури

Фаховий іспит – магістр, Менеджмент. Управління проєктами – 16.09.2022 р., 09-00

ПІБ Кількість балів

Соловєй О. С.

180

Бондаренко В. Г.

105

Шарипін А. Л.

175

Ястремський Д. П.

105

Трубніков Д. С.

145

Коваль А. С.

195

Малигон А. Г.

190

Антонушкін М. О.

170

 

Фаховий іспит – магістр, Комп'ютерні науки. Управління проєктами – 16.09.2022 р., 14-00

ПІБ Кількість балів

Семігодов А. В.

185

Сізілов А. А.

175

Качанова А. Р.

185

Байлов І. А.

140

Михалков В. О.

155

Міроєвський Є. Є.

195

Тертичний А. І.

150

Коваль А. С.

180

Фурман Д. П.

165

 

Консультації та фахові іспити для вступників до магістратури

 

Консультація для всіх освітніх програм

Консультація – 14.09.2022 р., 12-00
Topic: Консультація (фаховий іспит - магістратура Менеджмент. Управління проєктами, Комп'ютерні науки. Управління проєктами)
Time: Sep 14, 2022 12:00 PM Kyiv
Join Zoom Meeting
https://us04web.zoom.us/j/76612434766?pwd=L3z5uIe4RIRETqR7BiJIyEWF0A1IN0.1
Meeting ID: 766 1243 4766
Passcode: 0AVjhc

Фаховий іспит - магістр, Менеджмент. Управління проєктами

Фаховий іспит – 16.09.2022 р., 09-00
Topic: Фахове вступне випробування (магістр, Менеджмент. Управління проєктами)
Time: Sep 16, 2022 09:00 AM Kyiv
Join Zoom Meeting
https://us04web.zoom.us/j/78084171897?pwd=3NfrjtPPTFsqjMrYUU7QEJkiE-XMC1.1
Meeting ID: 780 8417 1897
Passcode: kUgKF0

Фаховий іспит - магістр, Комп'ютерні науки. Управління проєктами

Фаховий іспит – 16.09.2022 р., 14-00
Topic: Фахове вступне випробування (магістр, Комп'ютерні науки. Управління проєктами)
Time: Sep 16, 2022 02:00 PM Kyiv
Join Zoom Meeting
https://us04web.zoom.us/j/75339159165?pwd=W3EIcROE4oy6htscugcfTVnsl553Bw.1
Meeting ID: 753 3915 9165
Passcode: nHU58K

 

ПОЛОЖЕННЯ про проведення фахових іспитів до магістратури Харківського національного університету міського господарства імені О.М. Бекетова у 2022 році в дистанційному форматі

Шановні друзі!
 

Співробітники, викладачі, студенти, аспіранти, випускники, партнери – усі, хто має честь бути причетним до славетного українського закладу вищої освіти Харківського національного університету міського господарства імені О.М. Бекетова.

12 липня 2022 року рідна Alma-Mater перегортає величну сторінку своєї вікової історії!

Від щирого серця вітаю університетську спільноту зі знаменною датою – 100-річчям від дня створення Університету!

Детальніше...

РЕЄСТРАЦІЯ ДЛЯ УЧАСТІ В МТНК

Реєстрація осіб, які бажають взяти участь  у  магістерському тесті навчальної компетентності (МТНК), триватиме з 27 червня до 18 липня включно. Її здійснюватимуть приймальні комісії закладів вищої освіти.

Приймальні комісії здійснюватимуть реєстрацію за допомогою взаємодії двох сервісів, роботу яких забезпечують Державне підприємство «Інфоресурс» та Український центр оцінювання якості освіти.

Детальніше...
Підготовка до вступу в магістратуру
 
Ми створили для Вас дистанційний курс з інформацією та можливістю підготуватися до вступу на бюджет на наші освітні програми. Для входу на портал дистанційного навчання використовуйте свій запис або логін stud пароль stud. Кодове слово – project.
 
 
Для вступу до магістратури на наші освітні програми використовуватимуться:
 
🎓073 Менеджмент. Управління проєктами – результати магістерського тесту навчальної компетентності (МТНК) + фахового іспиту у закладі освіти на бюджет та контракт;
🎓122 Комп'ютерні науки. Управління проєктами – результати фахового іспиту закладу освіти (бюджет) або розгляду мотиваційного листа (контракт).

Привіт, абітурієнте!

Якщо ти плануєш цьогоріч вступати до магістратури, то будь готовий до того, що вступна кампанія відрізняється від вступу на бакалаврат.

Для вступу до магістратури використовуватимуться:

на бюджет та контракт на спеціальності «Право», «Міжнародне право» – результати МКТ;

результати магістерського тесту навчальної компетентності (МТНК) + фахового іспиту у закладі освіти на бюджет та контракт на спеціальності галузей знань:

- 05 «Соціальні та поведінкові науки»;

- 06 «Журналістика»;

- 07 «Управління та адміністрування»;

- 28 «Публічне управління та адміністрування»;

- 29 «Міжнародні відносини» (крім спеціальності 293 «Міжнародне право»)

- для вступу на інші спеціальності (зокрема, 122 "Комп'ютерні науки") – результати фахового іспиту закладів освіти (бюджет) або розгляду мотиваційного листа (контракт).

Вступна кампанія розпочинається дуже скоро. Ось основні етапи, через які доведеться пройти тим, хто бажає вступити до магістратури:

Реєстрація для складання МКТ та МТНК – з 27 червня до 18:00 18 липня;

Основна сесія МКТ і МТНК – з 10 до 17 серпня, додаткова – з 7 до 10 вересня;

Реєстрація електронних кабінетів – з 1 серпня;

Подання заяв для вступу розпочинається 16 серпня та завершується:

- 23 серпня – для осіб, які вступають на основі індивідуальної усної співбесіди замість МТНК або МКТ;

- 15 вересня – для осіб, які вступають на основі результатів МТНК, МКТ або тільки фахового іспиту в закладі освіти;

Оприлюднення рейтингових списків на бюджет – не пізніше 20 вересня;

Підтвердження бажання навчатись на бюджеті – до 18:00 24 вересня;

Зарахування:

- бюджет – 25 вересня

- контракт – визначається правилами прийому закладу, але не пізніше 30 листопада.

Переведення на вакантні місця – до 10 жовтня.

Ще про особливості вступу.

https://t.me/beketovuni_vstup

Привіт, абітурієнте!

Плануєш вступати на бакалаврат? Якщо так, то цей допис саме для тебе.

Для вступу на бакалаврат на місця за кошти бюджету та на контракт для кон’юнктурних спеціальностей враховуватимуться результати НМТ.

Подання документів і підтвердження місця навчання здійснюватиметься через інтернет.

Для вступу на контракт на некон’юнктурні спеціальності враховуватимуться лише результати розгляду мотиваційних листів.

Реєстрація електронного кабінету – з 1 липня;

Подання заяв для вступу – з 29 липня до:

- 8 серпня – для осіб, які вступають на основі індивідуальної усної співбесіди, творчих конкурсів (які складатимуться з 9 до 16 серпня);

- 23 серпня – для осіб, які вступають за результатами НМТ, а також творчих конкурсів, які були складені з 1 до 18 липня;

Оприлюднення рейтингових списків на бюджет – не пізніше 29 серпня;

Підтвердження бажання навчатись на бюджеті – 2 вересня до 18:00;

Зарахування:

- бюджет – 5 вересня;

- контракт – визначають правилами прийому закладу, але не пізніше 30 вересня.

Переведення на вакантні місця – до 19 вересня.

Попри те, що процес вступної кампанії складний, ти завжди можеш розраховувати на нашу підтримку. Бажаємо успіхів!

Ще про особливості вступу.

https://t.me/beketovuni_vstup

Челендж для молодих аналітиків📊 Опануй Power BI та отримай запрошення на роботу до лідера агроринку!

Чим займаються аналітики у найбільших компаніях, та як туди потрапити студенту? Power BI Analytics Challenge — відповідь на обидва запитання. Ти відчуєш себе аналітиком у Kernel, розберешся з ринком залізничних перевезень, опануєш сучасний інструмент Power BI та заявиш про себе.

Ти зможеш проаналізувати:
👉 Що впливає на вартість оренди зерновозів
👉 Маршрути та обсяги перевезень до портів
👉 Як посуха та інші природні умови формують ціни
👉 Прогнози розвитку ринку залізничних перевезень

🎁 Учасників чекають практичні завдання, консультації з ключовими менеджерами підрозділів фінансового планування та контролінгу Kernel, презентація своїх ідей ТОПам, сертифікати про участь у челенджі (які якісно доповнять резюме 😉) та запрошення на роботу для найкращих!

А переможець отримає ноутбук у подарунок!

tov

fstudents

Ми у соцмережах

instagram pmf telegramyoutube

Гімн Університету

nuue

На сайті 52 гостя та 0 користувачів